7 Temmuz 2018 Cumartesi

Geçtiğimiz günlerde Türkiye’nin odağı insan olan ilk ve tek teknoloji okulu Tink Kolejini gezme ve eğitim sistemleri hakkında bilgi sahibi olma imkanı buldum. Günümüzde böyle bir eğitim sistemi kurdukları için hayran kaldım.
Sizinle de okul hakkında ki tüm detayları paylaşmak istiyorum.

Tamamıyla inovasyon olan Tink fikrini, yaklaşık iki yıl süren verimli bir görüş alışverişi ve Ar-Ge çalışması neticesinde şekillendirip bu süreçte farklı ülkelerin geliştirdikleri modelleri yerinde incelemişler. Ardından elde edilen tüm bilgileri, ülkemizin toplumsal ve kültürel ihtiyaçlarıyla harmanlayarak Tink eğitim modelini kurgulamış ve 2017 - 2018 eğitim öğretim yılında Sancaktepe'de ilk kampüslerini açmışlar. Bu eğitim modeli, teknoloji ile insanı birleştiriyor ve “Odak noktamız insan” mottosu ile yola çıkılmış.
1000 öğrenciye eğitim verecek kontenjana sahipler.



 Tink Eğitim Ekosistemi

Bizlerin, 21’inci yüzyıl yetkinliklerine sahip, teknolojiyi tüketen değil, üretmeyi bilen, girişimci, hızlı adapte olabilen, nitelikli, hayal eden ve hayalini gerçek dünyaya indirgeyebilen, sorumlu, empati kurabilen, pozitif düşünen, takım çalışmasına yatkın nesillere ihtiyacımız var diyorlar. Bunun için, çocuklarımızın okulda öğrendiklerinin geleceğe dair olması gerekiyor. Öğrencilerin hayatı okulda öğrenmesini hedefleyerek ve eğlenceli kişiye özel eğitim ile ‘Tink Eğitim Ekosistemi oluşturulmuş.


⭐️ Tink Eğitim Ekosistemi:
✨TinkSmart: Eğitim sistemimizin zeminini oluşturan yapay zeka tabanlı e-öğrenme platformumuz TinkSmart ile öğretmenlerimiz her bir öğrencimizin gelişimine ve ihtiyacına uygun öğrenme içeriklerini hazırlıyor ve paylaşıyor. Bu platformda öğrencimizin gelişimi takip ediliyor, ölçülüyor, değerlendiriliyor ve raporlanıyor.
✨Sınıf İçi Uygulamalı Eğitim: Yeni nesil ödev anlayışı ile hazırlanan öğrenme içerikleri öğrencilerimizin derslere hazırlıklı gelmesini sağlıyor. Bu sayede derslerde zamanın büyük bir kısmı uygulamaya ayrılıyor, öğrenim içselleştirilerek kalıcı ve verimli hale getiriliyor.
✨Akran Öğrenimi: Piramidimizin ortasında yer alan akran öğrenimi ile öğrencilerimiz; erken yaşta birbirlerine yardım etmeyi, öğreterek öğrendikleri bilgileri paylaşmayı ve topluluk önünde kendilerini daha iyi ifade etmeyi öğreniyor.
✨Proje Tabanlı Öğrenme: Farklı yaş gruplarından öğrencilerimiz, gelecekte bizi bekleyen problemlere ortak projelerle çözümler üreterek öğrenimlerini içselleştiriyor. Öğretmenlerimiz de öğrencilerimize mentorluk yaparak projelerini takip ediyor ve gelişimlerini destekliyor.
✨Gerçek Hayat Deneyimi: Piramidimizin en üstünde gerçek hayat deneyimi yer alıyor. Kurumsal ortaklarımızla geliştirdiğimiz programlar sayesinde öğrencilerimiz, hafta sonları ve tatil dönemlerinde gerçek iş hayatını deneyimleme ve öğrendiklerini uygulama fırsatı buluyor.

⭐️Yabancı dil olanakları
Anadili İngilizce olan öğretmenleri ile öğrencilerinin İngilizce dilini ana dilleri gibi öğrenip akıcı konuşmalarını hedeflerken, ikinci bir dünya dilini de (Almanca - Fransızca - İspanyolca) iyi derecede öğrenmelerini sağlıylar.

⭐️ Tink’te Online Kayıt Kabul Sınavı ile Başarı İndirimüi
Tink’te dijital yetkinlikler kazandıran bir eğitim verdikleri öğrencilerine, Kayıt Kabul Sınavı adı altında online olarak gerçekleştirdikleri bir genel yetenek sınavı uyguluyorlar. Tink kampüsünde yapılan bu sınavla birlikte bireysel yetkinlikler tespit ediliyor. Kayıt Kabul Sınavı ve buna ek olarak Liselere Geçiş Sınavı’nda belirli bir taban puanın üzerinde puan alan öğrencilere, başarı indirimi sağlanıyor.

⭐️ Öğrenciler neden Tink’i seçsin?
Her öğrencinin farklı karakteri, güçlü yönleri, gelişim alanları ve farklı öğrenme yöntemi var olduğunu göz önünde bulundurarak,  bireysel yetkinliklerini e-öğrenme platformlarını kullanarak tespit ediyor bu tespit sonrası, öğrencinin yetkinlik ve tercihlerine uygun kişisel eğitim programı hazırlıyorlar. Teknolojiyi  fayda sağlamak in kullanıp öğrencilerinin hedefine en verimli şekilde ulaştıracak yol haritasını çıkartmak ve takip etmek için kullanıyorlar. Bu yol haritası doğrultusunda, platform üzerinden,  öğretmenlerinin ile öğrencilerinim gelişimine ve ihtiyacına uygun öğrenme içeriklerini hazırlıyor ve paylaşıyorlar. TinkSmart ile öğrencimizin gelişimini takip ediyor, ölçüyor, değerlendiriyor ve raporluyorlar. Tüm bu çalışmaları velilerinde de gerçek zamanlı görmelerini sağlıyorlar.

Yeni nesil ödev anlaşıyla hazırlanan öğrenme içerikleri ile öğrencilerin derslere hazırlıklı gelmesini sağlıyorlar,
Öğrenci okula gelmeden önce o güne ait dersin konusunu okuyarak geliyor.

TinkSmart öğrenme platformu ile öğrencilerimizi ulusal ve uluslararası sınavlara hazırlıyorlar. Milli Eğitim Bakanlığı programının yanı sıra dünyanın seçkin üniversitelerinin kapısını aralayan, Uluslararası Bakolarya Diploma Programını (IB) veriliyor.



Daha fazla Bilgi için www.tinkturkiye.com.tr dan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. tansu hanim meraba ben size yaziyorum amma cevab yazmiyirsunuz neden?

    YanıtlaSil
  2. Titanium Fidget Spinner 1 - TITONIA HOSTS
    Download the latest titanium rings for women version of titanium camping cookware TITONIA HOSTS on the iTomee platform here at head titanium ti s6 iTomee.com. Free and open source. micro touch hair trimmer TITONIA HOSTS has been around since titanium guitar chords the early 1900s

    YanıtlaSil